Monday, January 31, 2011

Update "99 Hari Kisah Klasik Kita"

Assalamu'alaikum & happy Monday buat semua.

Sorry ye sebab Vee tak update Kisah Klasik Kita 2 hari ni. Internet connection Vee problem. Dan maaf Vee kurang dapat komited dengan "99 Hari Kisah Klasik Kita" akhir-akhir ni. But will try my best to update "Kisah Klasik Kita" for all of you.

Untuk yang mengundi cerpen pilihan anda, jangan lupa ajak bloggers lain untuk membaca cerpen pilihan anda dan minta they all vote untuk cerpen tersebut okay? :)

Jangan lupa ye, untuk bloggers yang dapat meneka pemenang cerpen tempat pertama, kedua dan ketiga dengan tepat - akan diberi hadiah misteri dari pihak penganjur.

Pihak juri sudah mula membuat penilaian/pemarkahan untuk 20 cerpen pertama yang sudah disiarkan di Kisah Klasik Kita bermula 1 Januari lalu. Pada yang masih berminat untuk turut sama memeriahkan kontes "99 Hari Kisah Klasik Kita", anda masih boleh menghantarkan karya anda ke kisahklasikita@yahoo.com. ***Seboleh-bolehnya jangan hantar attachment. Copy & paste, sertakan link blog anda, nama pena/nama blog, tajuk cerpen dan gambar sekiranya ada)

Tata for now.

Selamat berkarya kepada yang berminat dan selamat mengundi kepada bloggers yang sudi meluangkan masa membaca cerpen-cerpen peserta "99 Hari Kisah Klasik Kita".

Salam sayang,
Juliana Violet

No comments: