Wednesday, April 13, 2011

lagi2 update penting

hi..
selamat tengah malam semua.
hehehe..
ini entri untuk menutup tirai Kontes 99 Hari Kisah Klasik Kita. Penyertaan telah ditutup dan terbuka untuk menerima undian2 sahaja.

Ooo ya.. ini penting kepada para peserta cerpen dan juga yang mengundi cerpen pilihan supaya menaip perkataan 'vote' atau 'undi' untuk cerpen yang kalian sukai. kalau 'like' tak dikira sebagai undi tau. ini sangat penting. kepada peserta, sila war2kan kepada penyokong tegar korang k.

secara ringkasnya;

♥ Hadiah kepada pemenang :
~> Tempat pertama - Wang tunai berjumlah MYR 100
~> Tempat kedua - Wang tunai berjumlah MYR 60
~> Tempat ketiga - Wang tunai berjumlah MYR 40


♥ Buku Indie "Sperma Cinta" karya daripada "Linglung" akan diberikan kepada "Top 10"

♥ Pengiraan markah :
~> 70% juri - 30% bloggers.


Untuk lebih lanjut boleh rujuk di SINI dan ada beberapa syarat yang telah dipinda kerana beberapa kesulitan yang tak dapat dielakkan. Misalnya tarikh untuk mengumumkan nama pemenang akan diumumkan ke satu tarikh yang akan diumumkan sendiri oleh Vee sebagai penganjur kontes ini (berapa banyak perkataan 'umum' dah).

Vee memohon maaf kerana dek kesibukan yang sukar untuk diatasi, dia xleh nak mengemaskini blog KKK ini. tapi Vee sentiasa bertanya mengenai perkembangan blog ini. Cian Vee..

Kepada Vee, jaga kesihatan tau. jaga makan minum segala. kami sini sedang sibuk berkempen. Hehehe..

Ok, tu jelah kut.

Paling penting, ingat perkataan 'VOTE' atau 'UNDI' tu.

Selamat Maju Jaya semua!


yang suka perkataan 'UNDI',

1 comment:

Aretikz said...

mungkin boleh tolong update senarai nama peserta dekat sidebar, supaya pelawat blog ni boleh nampak senarai cerpen dipertandingkan dengan lagi mudah.. harap dapat dipertimbangkan ^_^