Saturday, April 16, 2011

Update dari Vee.

Salam sayang buat semua bloggers, peserta "99 Hari Kisah Klasik Kita" dan semua pengundi. First of all Vee nak minta maaf sangat2 atas kesulitan Vee untuk update blog ni. Vee sedih sangat tak dapat komited untuk kontes ni dan terpaksa menyusahkan Pearl. Thank you so much Pearl. Thanks a lot.
Vee rasa a few friends tahu tentang Vee kena rompak tu... So Vee hope peserta dan bloggers semua dapat faham kenapa Vee tak dapat update blog KKK ni. Vee cuba cari masa untuk update tapi kebetulan sebelum Vee kena rompak Vee dah resign dan tukar kerja. Kerja baru Vee pulak sekarang dari pagi sampai ke malam.
Sebenarnya Vee takut nak update secara detail aktiviti Vee sekarang sebab perompak yang rompak Vee tu ada semua detail tentang Vee. Hp dan laptop Vee dirompak, Vee diugut...
Vee sepatutnys terlibat dalam satu projek menerbitkan hasil karya cerpen Vee, tapi disebabkan laptop Vee dirompak, Vee terlepas peluang tu. Semua karya2 Vee dalam laptop. Mungkin bukan rezeki Vee.
Vee akan sentiasa follow update kontes ini dari Pearl. Lagi sekali Vee minta maaf sebab macam lepas tangan tapi Vee memang takde niat untuk lepas tangan. Hope anda dapat faham ye? :(

Thanks a lot pada semua peserta yang sudi join kontes ni. Dan thanks a lot pada bloggers yang ada hantar msg pada Vee di FB minta Vee update dan publish new cerpen. Vee akan update bila ada kelapangan, okay? Cuma sekarang agak sukar sebab Vee tak dapat online. Vee bukan bekerja di ofis lagi dan takde laptop, memang tak dapat update dan even sekarang Vee terpaksa pinjam laptop kawan untuk update entry ni dan nak follow progress kontes ni. Thanks a lot to Pearl, juri2, peserta, pengundi dan bloggers semua.

Good luck kepada peserta. Okay? Mwah!

With Love,
Juliana VIolet.

5 comments:

Cikli said...

semoga vee setabah lelaki Y

catherine- said...

harap vee tabah. nk bgtau vee, url blog sy dah berubah.

http://rincatherine.blogspot.com

;)

Unknown said...

wah!takotnya..siap kena ugut lagi.vee jgn lupa report polis tau.


take care.

Cahaya_Kebahag!aan said...

siyes berani itu perompak.. hope vee selamat k.. take care~~~

Puteri said...

sabarlah vee. smua itu ujian...